Vanliga Frågor

Vanliga frågor 

Var är min order? Det här är en fråga som vi ofta får så vi har satt ihop en fraktguide och du kan spåra din beställning här. Vad är mitt spårnings nummer? Spårning kommer att vara tillgänglig 4-6 dagar efter din beställning. Kontakta supporten om du inte har fått din efter 7. Beställnings avbokningar Om du behöver göra ändringar i din beställning måste du kontakta oss inom 24 timmar efter beställningen.

Avbokningsvillkor Du måste kontakta oss inom 24 timmar. Vi kan inte annullera din beställning när den redan har skickats. Du kan se vår fullständiga återbetalningspolicy här.

Min vara kom skadad Vi skickar varje vara med extra stoppning. Trots detta rapporterar våra kunder att omkring 1 av 1000 produkter anländer skadade på grund av felaktig behandling av posttjänsten. Om detta händer dig, vänligen kontakta oss med : Ditt beställningsnummer. En bild på den skadade produkten. När vi väl har mottagits skickar vi dig en ny utan kostnad. 

Tull och avgifter: observera att kunderna är ansvariga för eventuella tull- och skatteavgifter.